هندسة الأزهر
السلام عليكم ..اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر نورت المنتدى بزيارتك لنا ..انت غير مسجل فى منتدى كليه هندسه الازهر ..سوف تتمتع بالعديد من المميزات اذا قمت بالتسجيل وذلك بالضغط على الزر اسفله(زر التسجيل) اما اذا كنت مسجل بالفعل ..فلتسجل دخولك عن طريق الضغط على الزر اسفله(زر الدخول) اما اذا كنت تريد اخفاء هذه الرساله فاضغط على الزر اسفله (زر الاخفاء)

هندسة الأزهر

معا لنتواصل.... من أجل حياة جامعية أفضل.

الرئيسيةدخولالتسجيلمكتبة الصوردخول الاعضاء

شاطر | 

مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mosabdragon
مهندس فعال
مهندس فعال

العمل/الترفيه : انسان
الـكـلـيـــة : : الهندسة

مُساهمةموضوع: مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا    السبت أغسطس 14, 2010 1:33 am

ياباشمهندسن لو عايزيزن المنتدى فعلا يبقى كويس ياريت تبقى فى مشاركات ومسابقات وحاجت كويسة مننا انا زى ما بعمل فى اى منتدى مشترك فيه بس نا بضيف مواضيع ولا حياة لمنتنادى حاسس انه مافيش حد اصلا فى المنتدى خالص فرجاء انا حبيت المنتتدى دا جدا ونفسى نفيد بعض بس بجد
انا وضعت اكتر من موضوع بس مش لاقى ولا اى حاجة فبالتالى مش هيجى لى نفس اضيف اى حاجة
والسلام عليكم

دراجون
shady
مشرف التنمية البشرية

العمل/الترفيه : ملازم مهندس
الـكـلـيـــة : : الهندسه

مُساهمةموضوع: رد: مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا    السبت أغسطس 14, 2010 5:48 pm

جزاك الله خيرا علي هذه الروح الطيبه ولكن حضرتك شايف يعني احنا في رمضان فأكيد معظم المهندسين مشغولين بالصيام والقران والقيام ندعوا الله ان يكونوا كذلك  فمهلا

وان شاء الله يوجد المزيد

mosabdragon
مهندس فعال
مهندس فعال

مُساهمةموضوع: رد: مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا    السبت أغسطس 14, 2010 9:18 pm

انا اعلم ذلك يا باشمهندس وان كان كذلك كويس بس انا اقصد ممكن نضيف مواضيع للناس بردو فى رمضان نستفيد منها وحنا فى رمضان فى الوقت الى بنقعد فى على الجهاز مش اكتر دا قصدى انا من قبل رمضان بفتح مواضيع ومش لاقى ردود مش اكتر من ان انا عايز المنتدى دا اكتر من اى منتدى انا مشترك فيه
فحابب نفيد بعض كلنا وجزاك الله كل خير ياباشمهندس ونامل انا كل الامة الاسلامية بخير

دراجون
shady
مشرف التنمية البشرية

العمل/الترفيه : ملازم مهندس
الـكـلـيـــة : : الهندسه

مُساهمةموضوع: رد: مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا    السبت أغسطس 14, 2010 10:12 pm

ان شاء الله الناس بس دايخه وربنا يتقبل

mosabdragon
مهندس فعال
مهندس فعال

مُساهمةموضوع: رد: مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا    السبت أغسطس 14, 2010 10:13 pm

ان شاء الله ربنا يتقبل منا ومنكم صالح الاعمال وياريت تقرا اخر موضوعاتى عى المنتدى

دراجون
deyaa
مشرف عام على اقسام المنتدى
مشرف عام على اقسام المنتدى

العمل/الترفيه : جمعيه خيريه
الـكـلـيـــة : : هندسه شعبة بنات

مُساهمةموضوع: رد: مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا    الثلاثاء أغسطس 17, 2010 12:14 am

جزاكم الله كل خير يا باشمهندس دراجون على هذا المجهود الواضح الذى
رأيته عند عودتى بعد إنقطاع .
و لحضرتك من كل الشكر على هذه المشاعر الطيبه تجاه منتدانا المتواضع
و هذا الحماس الواضح فى النهوض به .
و لحضرتك كل الحق فى ما تشعر حين تضيف امرا و لا تجد أى مشاركه او تفاعل
و لكن أيضاً يجب على حضرتك أن تصبر و تحتسب و كن على ثقه انه ما دامت نية حضرتك طيبه و عملك خالص
لوجه الله فثوابك محفوظ حتى ولو لم يشاركك أحد فيه الأن فسيشاركونك عاجلا أم أجلا .
قد يكون لا يوجد أحد كما تشعر حضرتك و لكن كن على ثقه انه لم يمنعهم غير الأمر الشديد كما حدث معى و كن على ثقة اكبر بأن عودتهم أكيده و قريبه إن شاء الله .
أما بالنسبه الى رد الباشمهندس شادى و رد حضرتك عليه فأنه بالطبع بعد شكرى للباشمهندس شادى على رده الطيب
فأنه فعلا كما قلت حضرتك لا يوجد مانع من إضافة مواضيع تساعدنا و نتعلم منها فشهر رمضان ليس شهر العباده فقط .
و إن شاء الله سأعمل على إضافة مواضيع بهذا الخصوص فأنتظر حضرتك المزيد منى .

...............
وان خفت من مال او قوة او جاه
.................
اعلم ان لا دائم الا وجه الله
...................
وان تركت اخرون ليأخذو حلمك
...............
فقد احتملت الم لن يحتمله غيرك
mosabdragon
مهندس فعال
مهندس فعال

مُساهمةموضوع: رد: مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا    الجمعة أغسطس 20, 2010 8:02 pm

جزاك الله خيرا ياخى وربنا يتقبل منا صالح الاعمال

مهم لجميع الاعضاء القدام والجدد مهم جدا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1