هندسة الأزهر
السلام عليكم ..اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر نورت المنتدى بزيارتك لنا ..انت غير مسجل فى منتدى كليه هندسه الازهر ..سوف تتمتع بالعديد من المميزات اذا قمت بالتسجيل وذلك بالضغط على الزر اسفله(زر التسجيل) اما اذا كنت مسجل بالفعل ..فلتسجل دخولك عن طريق الضغط على الزر اسفله(زر الدخول) اما اذا كنت تريد اخفاء هذه الرساله فاضغط على الزر اسفله (زر الاخفاء)

هندسة الأزهر

معا لنتواصل.... من أجل حياة جامعية أفضل.

الرئيسيةدخولالتسجيلمكتبة الصوردخول الاعضاء

شاطر | 

الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الخميس مارس 17, 2011 6:22 am

والله انا فى هندسة اسكندرية ولى رجاء
1-لوممكن اى حد يرفع cd على اى موقع
او
2-لوممكن م\ الهوارى يرسل cd كطرد وانا متكفّل بالمصاريف
او
3-تكتبوا تنويه ان cd خاص بهندسة الازهر فقط
او
4-تقفلوا الموضوع
eng yasser
مهندس جديد
مهندس جديد

العمل/الترفيه : البرمجة والتصميم المتميز
الـكـلـيـــة : : الهندسة

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الخميس مارس 17, 2011 6:46 am

[quote="no2way"]
او
او
او
4-تقفلوا الموضوع
[/q
السلام عليكم ورحمة الله ----------- هذة الاسطوانات ليست لجامعة الازهر فقط بالتاكيد ولكن بالنسبة للرفع اللاسطوانات مساحتها كبيرة وتحتاج الى وقت كبير جدا بالنسبة لارسالها اليك فمن السهل جدا علي ان ارسلها مع احد اصدقائى من مدينة الاسكندرية او ان ارسلها مع زميل لك فى الكلية من قريتي او ماشابة ذلك ولعل السبب الاكبر فى بطء عملية وصول الاسطوانات اليكم هو انى اسعى للحصول على اذن من الدكتور الذى تعب فى اخراج هذا العمل حتى لااكون جائرا على حقة وللاسف عندما اعلنت عن هذا الموضوع لم ياخذنى تفكيرى الى هذة النقطة وللعلم هذة الاسطوانات تباع بسعر 50 جنية فمن الظلم ان ان ارفعها او ان اعطيها لاحد قبل ان اخذ موافقة من الدكتور مع اننى لااعرفة الا اننى اخاف ان يدعوا علي لاننى اخذت حقة بالباطل واعدك ان الاسطوانات ستصل اليكم قريبا حتى تستفيدوا منها قبل الامتحانات وربنا يوفقكم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الخميس مارس 17, 2011 4:53 pm

[quote="eng yasser"]
no2way كتب:
او
او
او
4-تقفلوا الموضوع
[/q
السلام عليكم ورحمة الله ----------- هذة الاسطوانات ليست لجامعة الازهر فقط بالتاكيد ولكن بالنسبة للرفع اللاسطوانات مساحتها كبيرة وتحتاج الى وقت كبير جدا بالنسبة لارسالها اليك فمن السهل جدا علي ان ارسلها مع احد اصدقائى من مدينة الاسكندرية او ان ارسلها مع زميل لك فى الكلية من قريتي او ماشابة ذلك ولعل السبب الاكبر فى بطء عملية وصول الاسطوانات اليكم هو انى اسعى للحصول على اذن من الدكتور الذى تعب فى اخراج هذا العمل حتى لااكون جائرا على حقة وللاسف عندما اعلنت عن هذا الموضوع لم ياخذنى تفكيرى الى هذة النقطة وللعلم هذة الاسطوانات تباع بسعر 50 جنية فمن الظلم ان ان ارفعها او ان اعطيها لاحد قبل ان اخذ موافقة من الدكتور مع اننى لااعرفة الا اننى اخاف ان يدعوا علي لاننى اخذت حقة بالباطل واعدك ان الاسطوانات ستصل اليكم قريبا حتى تستفيدوا منها قبل الامتحانات وربنا يوفقكم
طيب لو انا حبيت اشتريه منين
eng yasser
مهندس جديد
مهندس جديد

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الخميس مارس 17, 2011 8:56 pm

والله مااعرف علشان انا مش شارية واحد صديقى من مدينة طنطا هو اللى جابة من واحد صاحبة من هندسة طنطا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الجمعة مارس 18, 2011 3:08 am

لو الاسطوانات يتاعت د/ القصاص
هو خارج مصر
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الجمعة مارس 18, 2011 3:24 am

ه

عدل سابقا من قبل no2way في الجمعة أبريل 15, 2011 11:01 pm عدل 1 مرات
eng yasser
مهندس جديد
مهندس جديد

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الجمعة مارس 18, 2011 6:21 am

يابشمهندس الغرض من هذا الموضوع اصلا هو ان ينتفع بة طلاب كليات الهندسة فى اى جامعة كانت وليس الغرض منة تبادل مصالح كما ذكرت ولوانت عاوز كورسات افضل من اللى ذكرتها موجودة باذن الله على سبيل المثال
Digital.Tutors-3ds.Max.Collection size 17 GB RELEASE DATE 2010
SolidProfessor_SolidWorks_Full_courses_2010 SIZE 5GB
Rosetta Stone English-American
مش فاكر من كثرة الكورسات اذكر اية ولا اية وان شاء الله هذة الكورسات بالكامل سيتم حرقها على ديفيديهات وستباع بسعر التكلفة لطلاب جامعة الازهر بفضل الله الهارد عندى 1 تيرا بايت ملى بالكورسات والبرامج المشهورة واللى مسمعش عنها احد انا واثق من الكلام اللى ذكرتة
بالنسبة لاسطوانات الوصفية هى فعلا بتاعت د / احمد القصاص ولكن عندى سؤال لماذا طلبة هندسة طنطا لم يرفعوها الى الان مع ان الاسطوانات دى من زمان على العموم انا هابذل اقصى جهد للاسراع فى رفع الاسطوانة وانا اسف على التاخير فى رفع الاسطوانة الا انة شيء خارج عن ارادتى ولكنة الخوف من الله فقط
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الجمعة مارس 18, 2011 5:26 pm

اشكرك على حسن تعاملك واحترامك....ولكن سبب ذكر الكورسات هو اعلانك عن الموضوع نفسو بطريقة الاعلان عن المنتج قبل ان يكون جاهز للعرض
والاسطوانات غير متوفرة مع طلبة هندسة طنطا وهذا سبب عدم الرفع
ولكن لى سؤال ايضا
هل يمكن ان ترسل لى الاسطوانات ؟؟ رجاء الجابة بنم او لا
eng yasser
مهندس جديد
مهندس جديد

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الجمعة مارس 18, 2011 8:00 pm

كيف ارسلها لك اخى الفاضل وانا على العموم من محافظة البحيرة مركز شبراخيت لو تعرف احد معاك فى الكلية من منطفة قريبة منى انا مستعد اعطيهم لة لتستفيدوا منها ولكن لى سؤال من اين عرفت ان دكتورالقصاص خارج مصر
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الجمعة مارس 25, 2011 8:00 pm

eng yasser كتب:
كيف ارسلها لك اخى الفاضل وانا على العموم من محافظة البحيرة مركز شبراخيت لو تعرف احد معاك فى الكلية من منطفة قريبة منى انا مستعد اعطيهم لة لتستفيدوا منها ولكن لى سؤال من اين عرفت ان دكتورالقصاص خارج مصر
انا ممكن اجاى لحضرتك بس محتاج نمرة تلفونك فى رسالة على الخاص وبخصوص دكتور القصاص هوانا كنت اقرت فى منتدى هندسة طنطا انو خارج مصر ...............وعلى العموم لو فى اى مشاكل على الاسطوانات انا مش محتاجها اوى يعنى واخر كلامى دعاء لنا ولامة محمد
اللهـــــم
آكتــبّ لـــنا فــيْ آيـآمينا آلقِريبــــــــهَ آلـقآدِمــــــــــهٌ
..فـــرحّــــــــه .. تغَيـــــــر بهّــــــآ مجــــــــــرىّ ..
حيآتــــــنا للآبــــد.

محمد الديب
مهندس جديد
مهندس جديد

العمل/الترفيه : طالب جامعي
الـكـلـيـــة : : الهندسه

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   السبت مارس 26, 2011 3:43 am

لك جزيل الشكر علي ما قدمته لنا من معلومات قيمه
جعلتني مهندسا
مهندس جديد
مهندس جديد

العمل/الترفيه : طالب
الـكـلـيـــة : : الهندسه

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   السبت أبريل 02, 2011 4:39 am

لو سمحت يا بشمهندس انا كل لما افتح الاقي الكمبيوتر بتاع حضرتك غير متاح فلو ممكن
حضرتك انا النت عندي سريع فلو ممكن حضرتك تقولي علي ميعاد يكون الكمبيوتر مفتوح
وانزلها وبعد كده ارفعها علي مواقع الرفع المشهوره حتي يستطيع كل طالب ان يستفيد من هذه الاسطوانه
hussein ali
مهندس جديد
مهندس جديد

العمل/الترفيه : جامعي
الـكـلـيـــة : : الهندسة المدنية بالرقة

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   الأحد نوفمبر 27, 2011 3:46 am

كترخيرك يا باش مهندس ياسر
بس في مشكلة القسم الثاني من الملف معطل بس اذا فيك تعيده تحميله لوحده فقط .. وشكرا
عبدة قورة
مهندس جديد
مهندس جديد

العمل/الترفيه : مهندس كهرباء
الـكـلـيـــة : : هندسة المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى   السبت مارس 16, 2013 9:00 am

جزاكى الله كل خير يا باشمهندسه على هذا الموضوع القيم
و أرجوا من الله أن يجعله لك به رفع درجات فى الجنة

الان بفضل الله تعالى اسطوانات الوصفية التى كنت قد اعلنت عنها بروابط مباشرة من السيرفر الخاص بى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2