هندسة الأزهر
السلام عليكم ..اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر نورت المنتدى بزيارتك لنا ..انت غير مسجل فى منتدى كليه هندسه الازهر ..سوف تتمتع بالعديد من المميزات اذا قمت بالتسجيل وذلك بالضغط على الزر اسفله(زر التسجيل) اما اذا كنت مسجل بالفعل ..فلتسجل دخولك عن طريق الضغط على الزر اسفله(زر الدخول) اما اذا كنت تريد اخفاء هذه الرساله فاضغط على الزر اسفله (زر الاخفاء)

هندسة الأزهر

معا لنتواصل.... من أجل حياة جامعية أفضل.

الرئيسيةدخولالتسجيلمكتبة الصوردخول الاعضاء

شاطر | 

الي كل مهندسين ومهندسات الأزهر : ادخل اكشف علي عينيك مجانا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

مُساهمةموضوع: الي كل مهندسين ومهندسات الأزهر : ادخل اكشف علي عينيك مجانا   السبت أكتوبر 31, 2009 6:13 am

السلام عليكم وحمة الله وبركاته : لعل كل مهندسين ومهندسات الأزهر بخير وفي احسن حال ان شاء الله
الموقع دع لقيته في احد المنتديات وبصراحة عجبني علشان بيعمل لك كشف علي نظرك ع النت فحبيت اجيبهولكم علشان الكل يطمأن علي نظره وكمان اللي نتيجة الكشف بتاعته تطلع وحشة ياريت مايزعلش ربمنا ان شاء الله يعوضها في حاجات تانية.
الكشف عباره عن 12 اختبار بعد مايخلصوا تظهر النتيجة ان شاء الله .

http://www.asaher.com/testco/test1.php

ملحوظة : ياريت ماحدش يضحك علي نفسه وعلينا ويعمل الكشف وهو لابس نظارة زي مانا عملت ههههههههههههههه يعني ياريت تخليك شجاع وتخلع النظاره وتشوف يمكن تكون موهوم ومش محتاج نظارة

ياريت كل اللي يدخل ويعمل الاختبار يدخل ويطمنا عليه ويقولنا نتيجة الاختبار ايه
وانا اولكم : امتياز والحمد لله بس بيني وبينكم انا عملته وانا لابس النظارة.

مستني النتيجة بتاعت كل اللي هايشاهد الموضوع ان شاء الله
ذكرى بلا حياة
مهندس فعال
مهندس فعال

العمل/الترفيه :
الـكـلـيـــة : : هندسة

مُساهمةموضوع: رد: الي كل مهندسين ومهندسات الأزهر : ادخل اكشف علي عينيك مجانا   السبت أكتوبر 31, 2009 7:29 pm

الحمد لله
لسه فيه أمل

الي كل مهندسين ومهندسات الأزهر : ادخل اكشف علي عينيك مجانا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1